محمود محمودی در جلسه بررسی وصول مطالبات شرکت که با حضور معاونان فروش و خدمات مشترکین و برنامهریزی و بودجه، مدیران ستادی و مدیران مناطق ۲۲ گانه استان تهران برگزار شد، خدمت شبانهروزی به مردم در صنعت برق را افتخاری بزرگ برای کارکنان این صنعت توصیف کرد و گفت: سال گذشته شرایط پیچیده و دشواری را پشت سر گذاشتیم؛ پیک مصرف برق از ۱۶ فروردینماه آغاز شد، در خردادماه جنگ ۱۲ روزه را شاهد بودیم، در زمستان با محدودیت تأمین سوخت برای نیروگاهها روبهرو شدیم و در واپسین ماه سال نیز جنگ تحمیلی سوم آغاز شد.
پایگاه اطلاع رسانی مشارکت